شناسه محصول: 127

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو مدل Yesido CH01

ارسال رایگان
برای سفارشات بالای 500 هزار تومان
free-shipping
155,000 تومان
- +

تحویل اکسپرس

7 روز گارانتی بازگشت وجه

پشتیبانی همیشگی

محصولات با کیفیت

توضیحات

هولدر مکنده ای یسیدو Yesido CH01

امروزه هولدر ها به کاربردترین وسیله موجود در اتومبیل هر فرد تبدیل شده است که کمک بسیار زیادی در مسیریابی و جلوگیری از تصادفات می‌کند.همچنین کمک کننده بسیارخوبی جهت نگهداری گوشی موبایل حین مکالمه هستند.هولدر داشبوردی یسیدو CH01 محصولی از کمپانی یسیدو است. شرکت یسیدو یکی از مطرح ترین شرکت های تولید کننده انواع لوازم جانبی موبایل است .

طراحی و ساخت :

طراحی هولدر داشبوردی یسیدو CH01  به گونه‌ای است که از دو بازوی متحرک و دو پایه نگهدارنده تشکیل شده و شما پس از زدن کلید پشت این محصول دو بازو را از هم جدا کرده و گوشی موبایل خود را بین آنها قرار دهید بازوهای این هلدر پایه دار CH01 توانایی نگهداری گوشی موبایل از سایز ۴ الی۶ اینچ را دارد که طیف مناسبی برای نگهداری گوشی موبایل محسوب می‌شود.

چرخش ۳۶۰ درجه:

سری پایه نگهدارنده CH01 قابلیت چرخش ۳۶۰ دارد بنابراین شما می توانید بنا بر بهترین زاویه دید خود گوشی را به سمت خود تنظیم نمایید تا در بهترین وضعیت مسیریابی قرار گیرد. جنس بدنه این هلدر پایه دار از پلاستیک با کیفیتABSساخته شده است .شما می‌توانید از این هلدر پایه دارCH01 در شیشه اتومبیل خود استفاده کنید.بنابراین اگر شما هم به دنبال خرید پایه نگهدارنده گوشی موبایل با کیفیت هستید که بتوانید آن را بر روی شیشه اتومبیل خود نصب کنید و با استفاده از قابلیت چرخش ۳۶۰درجه این محصول آن را در بهترین زاویه دید تنظیم نمایید .

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو مدل Yesido CH01
155,000 تومان
- +